A Street Cat's Tale
Het is aan jou om deze arme verdwaalde kitten te helpen overleven totdat hij oud genoeg is om voor zichzelf te zorgen.
De weerloze kitten heeft altijd honger, en je moet in de stad naar eten zoeken om te voorkomen dat hij doodgaat.
De stad zit boordevol verschillende soorten mensen, die je er soms van moet overtuigen dat ze je eten moeten geven en moeten verzorgen. Maar ze leiden allemaal hun eigen leven, met hun eigen angsten en problemen, dus misschien kun jij ze ook helpen.