A Street Cat's Tale
It's up to you to help this poor, lost kitten survive until it's old enough to take care of itself.
The defenseless kitten is always hungry, and you'll have to scour the town for food to keep it from starving.
The town is filled with all different kinds of people, some of whom might be convinced to feed and help take care of you. But they're all leading their own lives, with their own fears and problems, so perhaps you can reach out and help them as well.
Different endings await you, depending on how you progress through the game and raise the kitten. Its future is in your hands!