De Kronieken van Narnia - De Leeuw, De Heks en De Kleerkast
Eerst waren er de klassieke boeken van CS Lewis en daarna verscheen de hitfilm in de bioscoop, maar nu kun je het eerste verhaal in deze magische serie ook op je GameCube beleven! Betreed een land waar het door de boze witte heks altijd winter is. Sluit je aan bij Aslan de leeuw en breng een einde aan de kou!
Adembenemende 3D graphics en betoverende omgevingen zoals ijskastelen, nietsontziende bergtoppen en een bevroren meer brengen Narnia tot leven. Maak je keuze uit schoolvriendjes Peter, Susan, Edmund en Lucy om puzzels op te lossen en griezelige wezens te verslaan, zoals minotaurussen, cyclopen, weerwolven en de zogenaamde Ankleslicers.
Elk personage heeft een uniek wapenarsenaal, vechttechnieken en speciale moves om de vijanden een lesje te leren. De vrienden kunnen samen zelfs speciale aanvallen inzetten. Zo kan Susan Lucy lanceren als een menselijke raket, terwijl Peter Edmund kan optillen om hem als een knots in het rond te zwaaien! Verder krijg je te maken met lawines, gevaarlijke stromingen en eindbazen om u tegen te zeggen. Narnia zit tjokvol inventieve puzzels en woeste actie. Of je nou een fan bent van de film, of bezeten van de boeken, of gewoon op zoek naar een onvergetelijk avontuur, met The Lion, The withc and The Wardrobe zit je gebeiteld.