The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Inspired by CS Lewis' classic books and the blockbuster movie adaptation, enter the magical but menacing world of Narnia! In this re-imagining of the first of Lewis' stories, you'll enter a land trapped in perpetual Winter, thanks to the enchantment of an evil white witch. Join the cause of Aslan the lion, and put an end to this eternal icy season!
Evocative 3-D graphics and enchanting environments like ice castles, frozen lakes and forbidding mountain ranges bring Narnia vividly to life. Choose from school friends Peter, Susan, Edmund and Lucy as you solve puzzles and fight off a batch of creepy creatures including Minotaurs, Cyclops, Werewolves and Ankleslicers in this action adventure.
Each character has a unique selection of weaponry, combat skills and special moves with which to battle their enemies. And the pals can even link up to perform special attacks – Susan can launch Lucy like a human missile, while Peter can lift Edmund and swing him around like a club! You’ll also dodge avalanches, treacherous river rapids, and face off against powerful boss characters. Narnia is packed full of inventive puzzles and ferocious action sequences; whether you’re a fan of the film, a devotee of the book or just on the lookout for an unforgettable adventure, you’ll adore The Lion, the Witch and the Wardrobe.