Sudoku 4Pockets
Sudoku 4Pockets biedt je 3600 puzzels, waarbij je door je assistent Kiku door alle vaardigheidsniveaus wordt geleid, van Beginner tot Gevorderd.Het doel van Sudoku is om op een veld van 9 bij 9 vakjes de nummers 1 tot en met 9 in te vullen. Ieder getal mag in elke rij, blok en kolom maar één keer voorkomen.Kiku begeleidt je tijdens het spelen. Ze waarschuwt als je een verkeerd getal invult, geeft je tips en legt de regels uit.De eenvoudige nummerinvoer maakt het gemakkelijk om getallen te kiezen en - als geheugensteuntje - mogelijke oplossingen in te vullen.Of Sudoku nieuw voor je is of niet, het is heel leuk en leerzaam om spelenderwijs een echte Sudoku-meester te worden.Engelse schermteksten.Opmerking: delen van deze software zijn mogelijk eerder uitgebracht als onderdeel van andere software.