QuickPick Farmer
Tijd om je schapen te scheren...Gebruik de stylus om identieke schapen te verzamelen, scheer ze, grijp de ballen wol bij elkaar en schiet ze de schuren in! Als George the Wolf te dicht bij je kudde komt, vuur je een bal recht in zijn muil om hem weg te jagen en tijd te winnen.30 knettergekke levels, een non-stop-stand, gestreepte schapen, om de sullige wolf maar nite te noemen... Test je observatievermogen, je reflexen, technieken en tacktieken in de doldwaze wereld van QuickPick Farmer!