Puffins: Let's Fish!
Neem een duik in de zee en vul je buikje met vis in Puffins: Let’s Fish! IUn dit actiespel zwem je in de oceaan, op zoek naar smakelijk zeevoedsel.Maar kijk uit! De oceaan is gevaarlijk en je bent niet de enige met honger. Haaien, kwallen en andere roofdieren kunnen niet wachten om een hapje uit je te nemen.Bereid je voor op een onbeperkt buffet in twee spannende spelstanden, verdeeld over 18 levels. Dus wees voorzichtig, haal diep adem, duik en kom weer boven met een volle buik! Yum!