Oscar in Toyland 2
Oscar is terug, met nog meer fun en malle non-stop actie in 7 geweldige nieuwe Worlds: All Star Sports World, World of Toys, Blox World, Water World, Old Time Toys, Travel Town, en Mech World.Het is aan jou om door deze Worlds te zwemmen, vliegen en rennen en baby-Oscars te verzamelen, met behulp van je geheime wapen - een Yo-Yo die je kunt gebruiken door van platform naar platform te slingeren en die vervelende vijanden te zappen - in een aantal van de waanzinnigste platformlevels die je ooit zult spelen.