Mega Words
Het is tijd om je grijze cellen aan het werk te zetten en te ontdekken hoeveel van de honderden puzzels je op kunt lossen in Mega Words. Met Mega Words kun je drie klassieke puzzelspellen spelen; Word Scrambler, Anagram Hunt en Hangman (galgje). Je hebt geen gum nodig! Deze draagbare versies bevatten een zeer uitgebreide woordherkenning om zowel de beginner als de expert van een uitdaging te voorzien. Kijk hoe snel je woorden kunt raden, je vocabulair kunt verbreden en je hersenen kunt trainen met Mega Words!