Hello Flowerz
Welkom bij “Hello Flowerz”, het tuinierspel waarin je plezier kunt maken met bloemen.In “Hello Flowerz” kun je je favoriete bloemen inzaaien, ze elke dag verzorgen en ze tot grote, gezonde bloemen laten groeien.Gebruik je bloemen om prachtige boeketten te maken en stuur deze in voor de wedstrijden die regelmatig gehouden worden.Geef je eigen tuinen vorm, verplaats bloemen en organiseer verscheidene voorwerpen.Dus doe je handschoenen aan, pak je tuingereedschap en... laat je bloemen zien!