Flips The Magic Faraway Tree
Joe, Beth en Frannie nemen hun neef Rick mee op een avontuur dat hij nooit zal vergeten, naar de magische Faraway Tree. Hier ontmoet hij Moon-Face, de fee Silky en Saucepan Man. Ze bezoeken alle verschillende landen in de top van de Faraway Tree, waaronder het magische Land of Spells, het gekke Land of Topsy-Turvy en het vrije Land of Do-As-You-Please, waar de kinderen aan boord van een op hol geslagen trein gaan! Flips Interactive Books – een leuke nieuwe manier voor kinderen om te lezen. Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.