Flips The Magic Faraway Tree
Joe, Beth and Frannie take their cousin Rick on an adventure he’ll never forget to the magic Faraway Tree, where he meets Moon-Face, Silky the fairy and Saucepan Man. They visit all the different lands at the top of the Faraway Tree, like the Land of Spells, the crazy Land of Topsy-Turvy, and the Land of Do-As-You-Please, where the children ride a runaway train! Flips Interactive Books – the Fun New Way for Kids to Read. Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.