Ferryman Puzzle
Jiang is één van de beste schippers ter wereld en vervoert van alles over de rivier. Meester Fu biedt hem een grote som geld om al zijn goederen naar de overkant te vervoeren, een grote puzzel aangezien er onder andere schapen en wolven tussen zijn goederen zitten, en de wolven eten de schapen maar wat graag op... Help jij Jiang alles heelhuids naar de overkant te brengen?