DodoGo! Challenge
Er dreigt nog steeds gevaar op Domo Island. Pak je gereedschap en breng de laatste dodo-eieren in veiligheid.
DodoGo Challenge biedt meer uitdagingen en combinaties om de waardevolle eieren te redden (of te breken).
Bijt je vast in ruim 90 missies en klim naar de top in het wereldklassement op de officiële website!