DodoGo! Challenge
Danger still lurks on Domo Island. Take up tools once more to lead the last remaining Dodo eggs to safety.
DodoGo Challenge means more challenges, more hours of gameplay and more combinations to save (or break) the precious eggs.
Contains over 90 attractive missions! It's one small step for Dodo; one giant leap up the world rankings on the official website.