Digger Dan & Kaboom
Digger Dan hield altijd al van graven. Daar komt waarschijnlijk zijn naam vandaan, alhoewel dat nooit bewezen is. Hij is ook gek op edelstenen en heeft er toevallig een heleboel gevonden! Er is echter een probleem: alle edelstenen bevinden zich in een aantal hele onaangename grotten dus moet jij hem helpen ze op te graven.