Cake Ninja 2
Cake Ninja 2 is het vervolg op het populaire spel Cake Ninja, dat in de Noord-Amerikaanse top-20 stond van bestverkochte DSiWare-spellen. Sleep de stylus over het scherm om de cakes als een echte ninja in kleine stukken te snijden.