Cake Ninja 2
Cake Ninja 2 is the sequel to the very popular casual game, Cake Ninja, which was among the top 20 best-selling Nintendo DSiWare games in North America. Slide the stylus across the screen to slice cakes into small pieces like a true Ninja warrior.