Schaak als nooit tevoren en los honderden puzzels op in Academy: Chess Puzzles. Of je nu een doorgewinterde schaker bent of je via dit spel net aan een schaakavontuur bent begonnen, de 750 breinbrekende schaakpuzzels zorgen voor urenlang speelplezier.
Twee speltypen, achievements en de intuïtieve stylus- en knoppenbesturing zorgen ervoor dat je Academy: Chess Puzzles-avontuur leuk, meeslepend en zeker de moeite waard is.