Academy: Chess Puzzles
Play chess like never before and solve hundreds of puzzles in Academy: Chess Puzzles.
Whether you're an advanced chess player or you've just started learning with this exciting game, you'll spend hours finding solutions to 750 brain-twisting chess puzzles.
Two modes, achievements and intuitive stylus and button controls guarantee an enjoyable, addictive and satisfying experience with Academy: Chess Puzzles.