Need for Speed Most Wanted
Zet je schrap voor de rit van je leven, in de spannende wereld van underground straatracen. Wees de politie te slim af en win van je rivalen en bouw een roekeloze reputatie op. En door een straatreputatie en strafblad op te bouwen kom je op de "zwarte lijst" van de Most Wanted racers te staan. Kies je race en maak een keuze uit een selectie van krachtige auto's, zoals Corvettes en Mustangs, steutel aan de motor in de autoshop of geef je race een vurig nieuw uiterlijk via de uitgebreide instelopties. Gebruik de omgeving om je scherp te houden als je uit handen van de politie probeert te blijven of een short cut wilt nemen om ze in het stof te laten bijten! Most Wanted moet je eenvoudig hebben...