Need for Speed Most Wanted
Get ready for the ride of your life, in the thrilling world of underground street racing. Outwit pursuing cops and outrace your rivals and your reputation for recklessness will grow. Build up your street cred stats on your rap sheet and you'll make the "blacklist" of Most Wanted racers. Choose your ride from a selection of high performance muscle cars like Corvettes and Mustangs, then tune up the engine in the auto shop - or give your ride a hot new look through the extensive customisation options. Use the environment to help give you the edge as you try to stay out of reach of the police, or take a short cut to leave them for dust! Most Wanted is a must have...