Nanostray
Van de makers van de Iridion-serie verschijnt nu Nanostray! In deze intense 2D-shooter met 3D-graphics baan je je al schietend een weg door meer dan 10 verticaal scrollende levels en probeer je veilig vijandige gebieden te doorkruisen, zoals ondergrondse mijnenvelden, ijskoude bergtoppen en gloeiendhete lavezeeën - en wat ziet dat er allemaal prachtig uit! Onderweg kun je je wapenset uitbreiden en dat zul je nodig hebben ook, want de vijand maakt het je in deze game bijzonder lastig! Zwermen vijandelijke toestellen dringen aan alle kanten je scherm binnen en proberen te voorkomen dat je je missie volbrengt... In Nanostray speel jij namelijk een futuristisch gevechtspiloot die na beschoten te zijn door de vijand wakker wordt in een beschadigd vliegtuig, zonder zich te herinneren hoe hij in de sector waar hij zich nu bevindt is aanbeland. De computer aan boord geeft echter een eindbestemming door en dus zit er niets anders op dan je door de kannonade heen te worstelen in een poging je doel te bereiken. Maar ach, maal maar niet om dit soort mysteries en richt je gewoon op de waanzinnig felle actie. Via het Touch Screen kun je in deze shooter van wapen wisselen, of eindbaas scannen op zoek naar hun zwakke plek. Je kunt met z'n tweeën samen of tegen elkaar spelen, maar ook als je de game in je eentje hebt uitgespeeld zul je merken dat er nog heel wat vrij te spelen valt. Beleef jij graag keiharde actie op je DS dan kun je je aan Nanostray eigenlijk geen buil vallen.