Metal Slug 7
De Metal Slug serie komt met veel geweervuur naar de Nintendo DS, met het schietgrage run-and-gun plezier van Metal Slug 7.
De sporen van de oorlog tegen generaal Morden begonnen te vervagen en de heropbouw van de steden en het leger schoot al op. Maar net toen alles weer een beetje bij het oude leek te gaan worden, werd op Garbage Island een vreemd figuur gesignaleerd. Dit was een teken dat de oorlog nog lang niet voorbij was.
Strijd zij aan zij met Marco, Fio, Tarma, Eri, Ralf en Clark en stel je opnieuw teweer tegen het leger van generaal Morden. Met zeven nieuwe missies, zes speelbare karakters en een hele lijst aan nieuwe wapens en mogelijkheden, zet Metal Slug 7 het hoge niveau van zijn voorgangers voort.