Metal Slug 7
With guns blazing, the Metal Slug franchise rushes onto Nintendo DS with the trigger-happy, run-and-gun fun of Metal Slug 7.
The battle scars from the war against General Morden had started to fade and the reconstruction of the cities and the army was well under way. But just as life was returning to normal, a mysterious figure was spotted on Garbage Island, a sign that this war was far from over.
Join Marco, Fio, Tarma, Eri, Ralf and Clark and get ready to once again take on the forces of General Morden. Spanning seven new missions, six playable characters and a host of new weapons and features, Metal Slug 7 continues the standards of the titles before it.