Secret Agent Files: Miami
Mia is direct, kortaf en brutaal. Ze kan goed schieten, maar ze is ook onhandig en soms heel gevoelig. En ze heeft altijd een oplossing.
De geheime dienst heeft haar net ontslagen. Ze heeft geen geld, geen papieren en geen idee hoe ze in deze situatie verzeild is geraakt. Maar ze wil heel snel weten wat dit allemaal te betekenen heeft. Nu ze gestrand is in Miami gaat ze langs bij haar moeder, die ze al jaren niet heeft gezien en die geen idee heeft wat Mia voor de kost doet.