Maak carrière in de modewereld als manager van je eigen boetiek in Nintendo presents: New Style Boutique 2 - Fashion Forward, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Maar de fun gaat veel verder dan de winkelvloer, want spelers kunnen zich ook creatief uitleven in vier extra beroepen: haarstylist, visagist, model en designer.
Beheer je eigen chique boetiek in het bruisende Beaumonde City. Als klanten je winkel binnengaan, is het jouw taak om naar ze te luisteren en om de klanten perfect aan te kleden door te kiezen uit 19.000 voorwerpen, waaronder casual jurken, opvallende T-shirts en accessoires. Bij een treffend advies zal de klant je winkel blij verlaten en iedereen vertellen hoe goed je bent!
Als haarstylist heb je de keuze uit meer dan 1300 verschillende kapsels. Ga je voor de zelfverzekerde bob of kies je voor een klassiekere coupe? Voor jezelf kun je de haardracht kiezen die je zelf leuk vindt, maar bij je klanten moet je rekening houden met hun wensen.
Combineer de juiste kleding, kapsel en make-up voor de perfecte pose, om een loopbaan als model te beginnen. Beelden uit fotoshoots kunnen zelfs verschijnen op billboards en advertenties in de stad, zodat iedereen ze kan bewonderen!
Je kunt ook even ontsnappen uit de drukke modewereld door je terug te trekken in het Caprice Chalet. Hier kun je met je decoratietalent de kamers van een poppenhuis inrichten, om er bijvoorbeeld een ontspannende slaapkamer of trendy boetiek van te maken, en deze vervolgens online* of via StreetPass te delen met andere spelers.
Word de ster van de modewereld in Nintendo presents: New Style Boutique 2 - Fashion Forward voor de Nintendo 3DS, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!