Rise to the top of the fashion world as the manager of your very own boutique in Nintendo presents: New Style Boutique 2 - Fashion Forward, only for Nintendo 3DS family systems. Now the fun goes far beyond the shopfloor: you can also let your creativity loose as a Hair Stylist, Make-Up Artist, Model and Designer!
Run your very own chic boutique in the bustling Beaumonde City. When people visit, listen to what they’re looking for and pick out the perfect look, choosing from 19,000 items like casual dresses, eye-catching t-shirts and those all-important accessories. Make the right recommendation and the customer will leave thrilled, sure to spread the word!
As a Hair Stylist you can create over 1,300 different looks, from an edgy bob to a more classic cut. Whether you’re maintaining a favourite hairstyle or going for something completely different, you’ll need to match your client’s new ‘do to the description they provide.
When you master the art of make-up, the only limit is your imagination! Apply eyeliner, mascara, blusher and more to give the girls in town an amazing makeover. You can create and sell your own bespoke make-up sets, too!
Pair the right outfit with flawless hair and make-up, then bring it all together with the perfect pose as a Model. Images from photo shoots might even appear on billboards and advertisements around the city for everyone to admire!
If you want a retreat from the hustle and bustle of the fashion world, further fun awaits at Caprice Chalet. Here you can use your decorating skills to transform the rooms of a dollhouse into anything from a relaxing bedroom to a trendy boutique, then share them online* or with other players you meet via StreetPass.
Become the star of the entire fashion business in Nintendo presents: New Style Boutique 2 - Fashion Forward, only for Nintendo 3DS family systems!
Check out the official New Style Boutique UK Facebook page, and see more updates on the official New Style Boutique Instagram account!