Luxor
De mysterieuze godin Isis heeft je hulp ingeroepen om het op te nemen tegen Seth en zijn boosaardige handlangers. Dit wordt geen gemakkelijk karwei. Gebruik je mystieke gevleugelde scarabee om magische bollen af te schieten en vernietig de naderende gekleurde bollen door combinaties van drie of meer bollen te maken. Hou ze allemaal tegen voordat ze de piramides aan het eind van de paden bereiken... of heel Egypte gaat ten onder!