Stel je moed op de proef en laat zien hoe goed je je troepen kunt aanvoeren op het hoogtepunt van de Eerste Wereldoorlog in Toy Defense, een spannende tower defence-game.
Zorg dat de vijand je basis niet bereikt! Zorg dat je speelgoedsoldaatjes moordende aanvallen overleven, bescherm je basis tegen vijandelijke vliegtuigen, tanks en zeppelins, en overleef 72 zenuwslopende missies in verschillende werelden.