KORG DSN-12
Met KORG DSN-12-software kan iedereen makkelijk genieten van het creëren van geluid en het produceren van nummers met analoge synthesizers. De software biedt twaalf monofone synthesizers en iedere synthesizer laat je drie effecten toevoegen. Hierdoor is een breed scala aan krachtige geluiden mogelijk, iets wat je niet zou verwachten van een spelcomputer. Je kunt je ideeën snel realiseren, in real-time genieten van het samenstellen van nummers en optreden zoals een dj. Mis het eerste 3D-oscilloscoopscherm niet!