KORG DSN-12
KORG DSN-12 software makes it easy for anyone to enjoy serious sound creation and song production with analogue synthesisers. The software provides 12 monophonic synthesisers. Each one lets you add three effects, allowing you to experiment with a broad range of powerful sounds! You can make your ideas take shape very quickly and enjoy constructing songs in real time while performing in a DJ-like manner. Don't miss the world's first 3D display oscilloscope screen!