Journey to Kreisia
Word de redder van het grensrijk en sticht eeuwige vrede in Kreisia in een epische fantasy-RPG!
Yusis is een middelbare scholier die onder zijn huiswerk uit probeert te komen om met vrienden af te spreken bij de speelhal. Plotseling wordt Yusis echter opgeslokt door een oogverblindend licht. Hij ontwaakt in Kreisia, een wereld waar fantasie en werkelijkheid samengaan.
Journey to Kreisia geeft het RPG-genre een nieuwe draai die fans van het genre zeker kunnen waarderen. Je zult je geen moment vervelen in de game, want je kunt op zoek gaan naar verborgen schatten, je kracht op de proef stellen tijdens gevechten in de arena en tal van nevenmissies uitvoeren. Pas je vechttechniek aan door je wapens krachtiger te maken, orbs te gebruiken en een bijzonder handige monstergids te gebruiken, waarin je meer informatie vindt om je krijgskunsten aan te scherpen!