Journey to Kreisia
Become the saviour from the outer realm and bring everlasting peace to Kreisia in an epic fantasy RPG!
While attempting to skip a homework assignment and meet up with his friends at the arcade, a teenager by the name of Yusis is suddenly enveloped in a blinding light and transported to Kreisia – a world where fantasy meets reality.
Soon after, he learns he has been summoned as a saviour to deliver Kreisia's people from the threat of the Overlord. Thinking everything happening around him is simply a dream, Yusis readily agrees to the task of saving the world and begins preparing. His quest will inevitably be far more perilous than he ever bargained for!
Blazing a new trail in RPGs, Journey to Kreisia is bound to please fans of the genre. There are plenty of engaging features, such as hunting for hidden treasures, testing one's strength in challenging battle arenas and taking up a variety of subquests. Customise your fighting technique by raising weapon levels, equipping various orbs and using the extremely handy monster guide when you need more information to perfect your battle skills!