Goosebumps: The Game
De wandeling van school naar huis zal vandaag heel wat enger zijn dan normaal... Je wijk, waar haast nooit iets gebeurt, wordt overspoeld door monsters! Weerwolven huilen in het woud, trollen kruipen onder de grond en vogelverschrikkers komen om middernacht tot leven. Maar dit zijn geen normale monsters: het zijn de bekende Kippenvel-monsters van R.L. Stine. Ze komen recht uit het boek om chaos te veroorzaken! Je moet je verstand gebruiken om de omgeving te onderzoeken, raadsels op te lossen voor aanwijzingen en de monsters te slim af te zijn voor het te laat is! Overleef de tocht naar huis, ontrafel het mysterie van het Dodenhuis en sluip na openingstijd het winkelcentrum in. Alleen dan kun je Slappy confronteren en een stokje steken voor zijn snode plannen!