Dot Runner: Complete Edition
De in Japan verkrijgbare Nintendo 3DS-downloadsoftwaretitel "Dot Eater" is nu bijgewerkt voor de westerse markt, met meer content en de nieuwe titel "Dot Runner: Complete Edition". Er zijn 50 nieuwe levels bijgekomen voor een indrukwekkend totaal van 100 levels aan content.