Dot Runner: Complete Edition
Dot Eater, a Nintendo 3DS downloadable title from Japan, has now been revamped for the overseas market with brand new content and a new name – Dot Runner: Complete Edition! 50 new stages have been added for an impressive total of 100 stages for you to play through.