Coaster Creator 3D
Bouw je eigen achtbanen door snel en intuïtief ontwerpen te tekenen en te bewerken op het touchscreen. Maak vervolgens een rit in je eigen attractie met spetterende 3D-effecten. Gebruik de Track Wizard om loopings, schroevendraaiers en bochten toe te voegen. Laat Mii-personages in je achtbaan rijden, en deel je achtbanen met je vrienden.
In de spelstand Career begin je als leerling-achtbaanbouwer, en moet je je opwerken tot meester-ontwerper. Gaandeweg speel je onder meer nieuwe pretparklocaties, wagentjes en decoraties vrij. Die kun je gebruiken om je eigen pretparken voor je achtbaan te bouwen.
Kies of je een stalen, houten of inversie-achtbaan wilt maken, en teken vervolgens een traject op het touchscreen. Coaster Creator 3D vormt op basis van jouw ontwerp in enkele seconden een volledige achtbaan in 3D.