Coaster Creator 3D
Build your own rollercoasters using fast and intuitive Touch Screen drawing and editing controls, then jump right into a coaster cart seat to experience the ride in thrilling 3D in Coaster Creator 3D! Use the Track Wizard to add loops, corkscrews, and twists. You can even take Mii characters for a ride on your coaster and share your coasters with friends.
In Career mode, start as a coaster design apprentice and work your way up to a master designer. Along the way you'll unlock new theme park locations, cart models, decals and more. Use these items to build custom theme parks for your coaster to roll through!
Select a steel, wooden, or inverted track type, and then draw the basic track design on the Nintendo 3DS Touch Screen. Coaster Creator 3D will turn this design into a completed rollercoaster in full 3D in just seconds – the possibilities are unlimited!