Best of Solitaire
Best of Solitaire bevat 101 variaties van de meest bekende en geliefde spellen voor één speler, waaronder Klondike, Freecell, Spider, Pyramid en Yukon.
De meeste spellen hebben aanpasbare instellingen, waardoor je het spel kunt spelen zoals je zelf wilt. Met instructies op het scherm kun je de nieuwste variaties op Solitaire leren. Voor de spelers die hun gewonnen potjes graag bijhouden, zijn er statistieken. Bewaar de spelvoortgang wanneer je wilt om later verder te spelen. De stijl en interface van het spel zijn ontworpen voor intuïtieve navigatie met de stylus of de richtingsknop. Ga er lekker bij zitten en geniet van de eindeloze, leuke uitdagingen met deze verzameling Solitaire-spellen.