Angry Bunnies
Angry Bunnies is sloopactie gebaseerd op fysica, met aanstekelijke gameplay in stereoscopische 3D-omgevingen. Er zijn 150 leuke levels om van te genieten, wat perfect is voor korte potjes. Elk level vereist logica en brute kracht om uit te spelen.