The Mysterious Murasame Castle
Het ooit zo serene kasteel Murasame Joh is bezeten door een mysterieuze macht die Japan bedreigt. Als de moedige samoerai Takamura vecht je je een weg door vier andere kastelen die in de ban zijn van dit kwaad, alvorens de laatste confrontatie aan te gaan in Murasame Joh. Ontdek jij het stuitende geheim van deze burcht?
Deze klassieker werd oorspronkelijk in 1986 uitgebracht voor het Famicom Disk System en is nu voor het eerst verkrijgbaar buiten Japan.
Het was 26 jaar later tevens de inspiratiebron voor de attractie Takamaru's ninjakasteel in Nintendo Land voor de Wii U!