The Mysterious Murasame Castle
Murasame Joh Castle was once peaceful; now it houses a mysterious force that threatens Japan. As brave samurai Takamaru, you must battle through four other castles overrun with evil before the final showdown at Murasame Joh. Will you uncover its shocking secret?
Previously unavailable outside of Japan, this classic action game was originally released for the Famicom Disk System in 1986.
It was also the inspiration for the Takamaru's Ninja Castle attraction in Nintendo Land for Wii U, 26 years after its release!