De ruimtewezens zijn terug!
In 2634, een jaar na de oorlog met een mysterieus buitenaards leger, is de aarde eindelijk ontsnapt aan de invloed van Black Magic... Of toch niet?
Hier houdt het bericht op. De officieren die het bevel voeren over het regeringsleger, sturen de Probotectors RD008 en RC011, de sterkste gevechtsrobots uit de geschiedenis, op een geheime missie om generaal Hal te vinden.
En opnieuw begint het gevecht op leven en dood tussen Probotector en de ruimtewezens!