THE ALIENS ARE BACK!
In the year 2634, Earth has finally escaped from the hand of Black Magic, one year after the end of the war with the mysterious alien army... Or has it?
One day, a strange radio message comes in from General Hal of the Federation troops as he heads for the South American base ruins in preparation for the seventh GX Army manoeuvres.
The message cuts off. The commanding officers of the Federation troops dispatch Probotectors RD008 and RC011, the strongest fighting robots in history, on a top secret mission to find General Hal.
Once again the fight to the death between the Probotectors and the aliens has begun!