Castlevania II: Simon's Quest
In Castlevania II: Simon’s Quest voor de NES moet vampierjager Simon Belmont de lichaamsdelen van Dracula opsporen om ze te vernietigen en zichzelf tegen een dodelijke vloek te beschermen.
Castlevania II gaat verder dan het voorgaande spel met de toevoeging van nieuwe elementen en een dag- en nachtsysteem dat ervoor zorgt dat moeilijkere vijanden tevoorschijn komen als de zon ondergaat!