Castlevania II: Simon's Quest
In Castlevania II: Simon’s Quest for NES, vampire hunter Simon Belmont must track down and destroy Dracula’s remains in order to save himself from a deadly curse.
Castlevania II expands on its predecessor with the addition of new adventure elements and also a day and night system that means tougher enemies when the sun goes down!