Relax en beleef het eenvoudige campingleven… wanneer je maar wilt!
De support voor Animal Crossing: Pocket Camp voor smartapparaten is stopgezet. Ga voor meer informatie naar de officiële website van Animal Crossing: Pocket Camp.
Welkom in Animal Crossing: Pocket Camp! Las in je drukke leven even een pauze in, en stap in een rustige kampeeratmosfeer vol met dieren en een prachtige natuurlijke omgeving.
In Animal Crossing: Pocket Camp valt er elke dag iets nieuws te beleven! Pas je camper aan, bezoek campings van vrienden of verken het gebied om nieuwe dieren te ontmoeten.
Tijdens de verkenningstochten met je camper zul je allerlei voorwerpen tegenkomen, dus ga gerust even wat vissen of fruit verzamelen. Wie weet vind je wat je nieuwe vriend nodig heeft! Eerlijk is eerlijk: als je deze voorwerpen aan hen geeft, krijg je er ook iets voor terug.
De materialen die je krijgt door het helpen van dieren kunnen gebruikt worden om allerlei meubels en voorzieningen te maken. Het enige wat je moet doen is de catalogus openen en een verzoek plaatsen bij Cyrus. Het zal misschien even duren, maar je bestelling is klaar voordat je het door hebt. Een eitje!
Door met dieren te praten, kleine taken te doen en je vriendschapsband met hen te versterken, is het mogelijk dat een van je nieuwe vrienden een speciaal verzoek aan jou richt: het maken van hun favoriete meubelstuk. Als het je lukt om hun wens in vervulling te brengen komen ze met plezier op bezoek op je camping.
Het leukste van Animal Crossing: Pocket Camp is dat je een plek kunt maken die jou het meest bevalt.
Naast de voordelen die de individuele plannen bieden, zijn er ook speciale voordelen die in alle drie de plannen zijn inbegrepen!