Om lid te worden van Club Nintendo, moet je ten minste één registreerbaar Nintendo-systeem of verpakt spel registreren op de website van Club Nintendo. In de verpakkingen van alle huidige Nintendo-systemen en de meeste Wii U-, Nintendo 3DS-, Wii- en Nintendo DS-spellen vind je een rode productregistratiekaart – voer de afgedrukte code in in het Productregistratiegedeelte van Club Nintendo en volg de instructies in beeld.
Het Nintendo 3DS XL Monster Hunter Limited Edition Pack wordt geleverd met twee Club Nintendo-registratiecodes: een voor de hardware en een voor de software. Door de code voor de voorgeïnstalleerde software te gebruiken, ontvang je een downloadcode.
Spelregistraties gelden met terugwerkende kracht; elke Game Card- of downloadversie van Monster Hunter 3 Ultimate voor Nintendo 3DS die voor de actie is geregistreerd, komt in aanmerking voor de actie.
Als je je gratis downloadcode minder dan zeven dagen geleden hebt aangevraagd, heb dan even geduld – hoewel we er alles aan doen om je zo snel mogelijk na registratie een code toe te sturen, kan er mogelijk een onverwachte vertraging optreden in het e-mailproces.
Het is niet mogelijk om een aanbevelingscode die je hebt ontvangen vanwege het registreren van Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS-versie) zelf te gebruiken. De actie is bedoeld voor twee mensen die elkaar kennen.
Ja. Je moet je gratis code uiterlijk op 31 december 2013 om 23.59 uur verzilveren.