In order to become a Club Nintendo member, you need to register at least one registerable Nintendo system or boxed game on the Club Nintendo website. You can find a red product registration card inside the packaging of all current Nintendo systems (excluding Wii U) and many Wii U, Nintendo 3DS, Wii and Nintendo DS games – enter the printed code on the Product Registration section of the Club Nintendo and then follow the on-screen instructions.
The Nintendo 3DS XL Monster Hunter Limited Edition Pack comes with two Club Nintendo registration codes: one for the hardware and one for the software. Registering the pre-installed software via the included registration code will enable you to receive a Recommendation Code.
Game registrations are retroactive; any retail or download version of Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version) registered with Club Nintendo before the promotion commenced is eligible.
If it is less than seven days since you claimed your Recommendation Code, please be patient – while we aim to send you a code as soon as possible after registration, there may be an unexpected delay in the email process.
It is not possible to use a Recommendation Code you received yourself by registering Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version). This promotion is intended for two people who know each other.
As soon as you receive it. Codes will be sent out as soon as possible following your claim.
Yes – you must redeem your Recommendation Code by 23:59 (South Africa) on 5th August, 2013.
Yes – you must redeem your free code by 23:59 (South Africa) on 31st December, 2013.